20 martie 2014

Simularea divergenţelor


Antonescu zice că PnL îşi menţine disponibilitatea de a vota revizuirea Constituţiei, şi pasează problema la PSD. Atenţie la falsa opoziţie: coaliţia din jurul PSD nu are decât 60,17% (voturile primite de guvernul Ponta 3); pentru revizuire sunt necesare minim 2/3 (66,67%). Tăriceanu nu crede că revizuirea va avea loc anul acesta. Probabil că se aşteaptă intrarea în vigoare a cvorumului de 30% - oligarhia nu-şi permite un eşec al al referendumului regionalizării (ambalat ca "referendum pentru revizuirea Constituţiei").
"Proiectul pare a nu mai fi actual din cauza legii referendumului. În Parlament, PNL este gata să voteze acest proiect aşa cum l-am gândit şi discutat în Comisia de revizuire, ţinând cont de acele observaţii imperative ale CCR pe care trebuie să le respectăm."

"Tot ce am lucrat acolo împreună cu cei din PSD, dar şi cu colegii de la celelalte partide, inclusiv din Opoziţie, proiectul aşa cum a ieşit el, eu mi-l asum în continuare, că este din ce mai puţin probabil să avem prezenţa pe care un referendum o reclamă pentru ca această Constituţie să intre în vigoare, că eventual se va mai organiza sau nu referendumul, chestiunea aceasta nu o ştiu că nu mai ţine de mine."

"O să mai am, probabil, o discuţie cu primul ministru, în calitatea sa de preşedinte al PSD, şi cu ceilalţi lideri ai majorităţii ca să vedem dacă doresc sau nu să facem un referendum, pentru că dacă doresc să mai facem un referendum intrăm într-un anumit calendar, dacă nu, nu." 

2 comentarii :

Anonim spunea...

Nu stiu cum joaca ei teatrul asta prost, dar vad ca fac toate exibitiile sa traga de timp si sa se uite CRIMA pe care voiau sa o faca si de la care i-a deturnat frica sa nu-i linseze poporul asta prostit peste orice limita dar care vede ce se intimpla la granite de Nord.
Orice belea ar veni peste noi din vecini ar pune in pericol fizic, real, pe toti dementii astia care spun ca ne conduc si noi ii credem, in nemernicia noastra !
Am discutat odata, cu un cunoscut parlamentar, venit sa-si refaca manichiura la o frizerie.
M-a pus dracului sa aduc in discutie tema''modul de productie''(adica baza structurarii politico-economice a unei societati).
Cind, stupoare maxima: ipochimenu' nu stia nici termenul, nicidecum sa mai stie laturile acestuia, ce contin fiecare, cum se intercondictioneaza etc.
Si belitul asta zice ca ne face legi SI AZI IN PARLAMENT !!!
Si are mereu manichiura ''la zi'' !
Ia spune, este ca ai tras o injuratura neaosa ?
Daca am ghicit, vin si eu citeva ture !

Riddick spunea...

Tăcem, parc'am tăcea de veacuri
Ca nişte funduri vechi de lacuri.
Tăcem ca spinii şi tăciunii.
Tăcem ca lama de custură,
Tăcem mereu, tăcem din gură.

Radu Gyr

http://www.crestinortodox.ro/poezie-ortodoxa/radu-gyr/radu-gyr-tacem-gura-71386.html


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Adrian Papahagi, 2011: "Înainte de a fi români, am fost europeni. Și creștini. Ce altceva suntem decât un amestec rasial daco-romano-slavo-cuman? De ce ne temem, așadar, de Statele Unite ale Europei, de parcă am pierde mai mult decât am câștiga? De parcă acquis-ul comunitar nu prevalează deja asupra legislațiilor naționale. Acest proiect nu e nou; el a fost doar diluat pe parcurs. Este proiectul federalist al creștin-democraților care în anii 1940-50 au pus bazele Uniunii Europene. Un proiect abandonat la jumătate de drum: Parlament European, dar nu și guvern federal european. Monedă unică, fără guvernanță financiară unică. Spațiu comun de securitate, fără armată comună. A venit momentul să desăvârşim proiectul gândit de Robert Schuman, Alcide de Gasperi, Konrad Adenauer, Grigore Gafencu și alți politicieni creștin-democrați după cel de-al doilea război mondial."

 

Postări populare: