08 ianuarie 2017

"Ghiţă nu defectează: blufează"


"România este un stat mafiot" - nu numai asta, ci şi un stat sub ocupaţie străină. Fie ea şi informală, neoficială. "Sistemul băsist" este rebotezat acum de Antene&Co "Sistemul iohannist". Mi-am dat seama de la început că "băsismul" este inventat în mod interesat ca să deturneze atenţia de la Păpuşari (Băsescu nu-i decident, ci doar frontman). Paper target, not a real target.

De urmărit în continuare coabitarea PSD-ALDE cu Iohannis. Nu va fi suspendat - tocmai ca să se mimeze "conflictul". Fiecare va semnala publicului său "Vedeţi? Nu mă/ne lasă să fac/em!". Totuşi, nu foarte des sau foarte tare, că au de revizuit împreună Constituţia.




Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Adrian Papahagi, 2011: "Înainte de a fi români, am fost europeni. Și creștini. Ce altceva suntem decât un amestec rasial daco-romano-slavo-cuman? De ce ne temem, așadar, de Statele Unite ale Europei, de parcă am pierde mai mult decât am câștiga? De parcă acquis-ul comunitar nu prevalează deja asupra legislațiilor naționale. Acest proiect nu e nou; el a fost doar diluat pe parcurs. Este proiectul federalist al creștin-democraților care în anii 1940-50 au pus bazele Uniunii Europene. Un proiect abandonat la jumătate de drum: Parlament European, dar nu și guvern federal european. Monedă unică, fără guvernanță financiară unică. Spațiu comun de securitate, fără armată comună. A venit momentul să desăvârşim proiectul gândit de Robert Schuman, Alcide de Gasperi, Konrad Adenauer, Grigore Gafencu și alți politicieni creștin-democrați după cel de-al doilea război mondial."

 

Postări populare: