10 octombrie 2016

"Ce fac românii ?"


Stau pe după perdele, aşteptând să facă altu'-n locul lor şi ei să vină la de-a gata... Apar partide noi "interesante" abia în anul electoral, şi declară că "vor rupe munţii". Mda.

Cotidianul:

Chestiune de timp!?

Mi-am amintit zilele acestea, cu ocazia zarvei produse de referendumul din Ungaria, de bancul cu Bulă şi pisoii, care suna cam aşa: 

Învăţătoarea îl întreabă pe Bulă de ce a lipsit. Bulă răspunde:

- Pisica mea a născut 10 pisoi şi toţi iubesc Uniunea Sovietică.

- Bravo, Bulă, să spui povestea asta la inspecţie data viitoare.

Peste 3 săptămâni, vine inspecţia în clasă şi învăţătoarea îi spune lui Bulă sa povestească.

- Pisica mea a născut 10 pisoi şi numai 4 iubesc Uniunea Sovietică.

- Vai, Bulă, cum se poate, ce ai spus data trecută?

- Între timp, ceilalţi au făcut ochi.

Un Bulă modern ar spune acum, sau peste ceva timp: “Pisica mea a născut 10 pisoi şi numai 4 iubesc Uniunea Europeană. Ceilalţi au făcut între timp ochi”.

Mulţi dintre cehi, slovaci, polonezi, unguri – ca să nu vorbim de englezi – au făcut deja ochi. Ce fac românii?

Niciun comentariu :


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Alina Inayeh, 2021 ("Ce cred românii despre Est şi Vest" - sondaj): "[...] toți acei 30%, care mie îmi dau foarte multă bătaie de cap, cred că țările occidentale, deci nu numai UE, ci țările occidentale luate așa, ca pachet, au adus mai mult rău decât bine României. Și există un număr îngrijorător de mare, 67% dintre români, deci două treimi dintre ei, care cred că interesul național trebuie păstrat, trebuie salvat, trebuie luptat pentru el chiar dacă asta înseamnă pierderea calității de membru UE. [...] deci dacă interesul național o cere, să se ducă UE unde o vrea, pentru că interesul național este mult mai important. Ne apărăm cu dinții ceva ce nu înțelegem ce. Nu știm exact ce înțeleg românii prin interesul general.

 

Postări populare: