21 octombrie 2012

Pe-asta am văzut-o azi


Alianţa România Dreaptă are un site la adresa http://www.aliantaromaniadreapta.eu/. Nu-l accesasem recent, dar azi am văzut imagini în care apărea pe fundal sigla ARD şi "Alianţa România Dreaptă .eu" (.eu cu mov/magenta: .eu). Se pare că este versiunea finală a fundalului.

Bun, dacă ar fi dorit să popularizeze adresa siteului, era mai firesc să pună (www.)aliantaromaniadreapta.eu, n'aşa ?


Dar ei vor altceva, să arate că sunt "dreapta europeană". Nu puteau alege domenii cu sufixele (de exemplu): .ro, .org, .net, .info ? Sau, te pomeneşti că le-o fi achiziţionat preventiv USL-ul ?!


Pentru mine e clar despre ce este vorba. 

UPDATE 1 

EXISTĂ domeniul http://aliantaromaniadreapta.ro/, care era (este ?) tot al ARD, dar s-a renunţat la el: This Site Is For Sale



Captura linkului, aşa cum se vede pe Facebook

UPDATE 2

Mai există (încă) şi domeniul http://www.aliantaromaniadreapta.com/, dar şi acesta e scos la vânzare:




Domeniul .eu a fost lansat pe 6 decembrie 2005 şi se adresează organizaţiilor şi rezidenţilor din statele membre UE.

Domeniul de Internet „.eu” îi permite Europei să dispună de propria sa identitate pe Internet. Obiectivul acestuia este de a spori vizibilitatea Uniunii Europene (UE) pe Internet, a creşte posibilitatea utilizatorilor de a alege nume de domenii şi a favoriza dezvoltarea comerţului electronic pe piaţa internă.

3 comentarii :

Mamica Maria spunea...

Mi-ai amintit de faza cu acel site ce costa cateva miliarde de dolari, insa probabil ca e o sa fie si ala la vanzare, mi-e frica sa vad pretul cerut...

Riddick spunea...

"Nu daţi banii pe prostii, faceţi poze la copii !" (parcă aşa suna o reclamă).

Riddick spunea...


ARD - arhivat:

https://archive.today/rbHnR


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Adrian Papahagi, 2012: "Nu mă voi ascunde după deget: suplimentul FCD este într-adevăr un manifest, fiindcă socotim că Uniunea Europeană este un proiect neterminat și că doar desăvârșindu-l, creând adică Statele Unite ale Europei, putem să evităm perspectiva deloc încântătoare de a deveni un vulgar apendice al Asiei, un muzeu al civilizațiilor sau o simplă piață de desfacere pentru economiile emergente. Înainte de toate, doream să subliniez, prin contrast cu îngustimea identităților naționale, care sunt niște constructe relativ recente, larghețea identității europene și universalitatea celei creștine. Creștinismul transcende națiile, cu tot tribalismul și triumfalismul lor războinic".

 

Postări populare: