18 iunie 2012

O agendă (comună) mai veche



Mediafax: Băsescu: Chiar dacă nu mai am guvernul meu, agenda mea e continuată prin programul cu FMI
"Sunt bucuros că, chiar dacă nu mai am guvernul meu, agenda mea continuă cu acest program pe care îl avem cu FMI, UE şi Banca Mondială. Singura şansă pe care o avem pentru viitor este competitivitatea. Dacă nu ajungem să avem competitivitate, România nu va avea şanse. Sunt foarte bucuros că acest program continuă aşa cum a fost convenit iniţial", a spus Băsescu la întrevederea de la Palatul Cotroceni cu Philippe Le Houérou, vicepreşedinte al Băncii Mondiale pentru Europa şi Asia Centrală.

DISTRUGEREA ROMÂNIEI CU PREMEDITARE - Iată cum ne-a vândut Băsescu țara pe vremea când era ministru - Matricea PSAL- Petrom, Eliminarea băncilor de stat din România, Vânzarea Tarom, Sidex, ALRO, ALPROM

2000. Nu se mătrășeau destul de rapid capacitățile de producție și băncile:
Ziarul de Iași: Traian Băsescu consideră că "sistemul mafiot" îl impiedică să coordoneze programul PSAL II 

"Cine, io ? Ioooo ?"
Ziare.com: Traian Băsescu nu-și recunoaște semnătura pe privatizarea Petrom

Flagrant: „Băsescu a semnat actele cu Petromul”


Ziarul de Iași: Victimele acordului PSAL

Niciun comentariu :


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Adrian Papahagi, 2011: "Înainte de a fi români, am fost europeni. Și creștini. Ce altceva suntem decât un amestec rasial daco-romano-slavo-cuman? De ce ne temem, așadar, de Statele Unite ale Europei, de parcă am pierde mai mult decât am câștiga? De parcă acquis-ul comunitar nu prevalează deja asupra legislațiilor naționale. Acest proiect nu e nou; el a fost doar diluat pe parcurs. Este proiectul federalist al creștin-democraților care în anii 1940-50 au pus bazele Uniunii Europene. Un proiect abandonat la jumătate de drum: Parlament European, dar nu și guvern federal european. Monedă unică, fără guvernanță financiară unică. Spațiu comun de securitate, fără armată comună. A venit momentul să desăvârşim proiectul gândit de Robert Schuman, Alcide de Gasperi, Konrad Adenauer, Grigore Gafencu și alți politicieni creștin-democrați după cel de-al doilea război mondial."

 

Postări populare: