11 martie 2011

Au mai mulţi impresia asta



Deputatul PDL Doru Oprişcan a declarat, joi, într-o conferinţă de presă susţinută la Târgu Mureş, că are impresia că preşedintele Traian Băsescu vrea să îngroape Partidul Democrat Liberal.

“Tot grupul parlamentar al PDL e absolut convins că am ajuns la 35-36% pentru că Traian Băsescu a fost locomotiva acestui partid. Dar, în ultimele săptămâni, din ieşirile pe care le-am văzut şi din interviurile pe care le-a dat şi la RRA şi la TVR, am impresia nu că e supărat pe PDL, ci pur şi simplu vrea să îngroape PDL. Acesta e simţământul meu în momentul în care l-am văzut că, după supărarea pricinuită cu votul din Camera Deputaţilor cu Păsat *, a zis că nu îl mai interesează PDL”, a arătat Doru Oprişcan.

Acesta a arătat că şi el este supărat din cauză că parlamentarii puterii nu se prezintă la şedinţe pentru a vota legile organice, dar că din acest motiv nu poate să declare că nu îl mai interesează acest partid. “Şi eu sunt supărat, pentru că era a treia marţi în care ne-am întâlnit în Camera Deputaţilor şi nu am reuşit să trecem o lege organică, că nu eram suficienţi. Deşi în Camera Deputaţilor legile organice ar trebui să le trecem mai uşor, pentru că suntem 185 şi ne trebuie 167, nu ca la Senat unde diferenţa este de unu. Noi, de la 1 februarie, nu am reuşit să trecem nicio lege organică pentru că nu am fost niciodată din arcul puterii 167 de deputaţi în sală. Şi eu sunt supărat, dar pentru aia nu mi-am luat jucăriile şi să declar că nu mă mai interesează PDL-ul”, a arătat Oprişcan
.


http://www.machiavelli.ro/stiri.php?art=30907


* Şi dacă votul la cazul Păsat "a trebuit" să iasă aşa, "ajutat" de unii de la PDL (eventual, cu absenţa din sală), ca să aibe "reformiştii" pretext de atac la PDL ?

15 comentarii :

Crystal Clear spunea...

Mie si povestea cu Ridzi mi se pare exagerata.

Riddick spunea...

La Ridzi, semnalul l-a dat Tolontan (n'asa, jurnalist "de treaba, de-al nostru"...).

Lucrurile astea se fac în doi paşi:

1) Cultivi imaginea unui blogger/jurnalist/politician ca pozitiva ("de-al nostrtu", 'om bun', etc...).
2) Ăla/aia lanseazĂ apoi ce trebuie lansat.

Şi pentru fraierii care îl cred "de-al lor", materialul pare credibil.

Crystal Clear spunea...

Da, am observat si eu ceva de genul asta.

Incearca acum acelasi lucru cu Blaga
Sper sa nu le mearga.

Riddick spunea...

Sunt curios dacă "secta" (Baconschi y compris, deşi "va avea" moţiunea lui, cică) va aduna sprijinul a minim 10 filiale (condiţie obligatorie). Nu i-l poate acorda decât gruparea Udrea. Va fi indiciul daca "udriştii" îi vor urma pe "sectanţi" în noul partid.

Crystal Clear spunea...

Nu cred ca "udristii' pleaca in noul partid. Nu sunt fraieri ( Cocos ) :))

Om vedea..

Riddick spunea...

Partidul se va face. Era clar de la bun început. Un nou "partid de dreapta", doar-doar de n-o apare ADEVĂRATUL PARTID DE DREAPTA (va apare, e clar şi acest lucru). Sunt curios care va fi pretextul "rupturii".

Ce amuzantă, "cearta" online dintre Lăzăroiu şi Preda.

Crystal Clear spunea...

La partidul ala de dreapta adevarat, adevarat abia astept sa ader si eu :)))

"Cearta 'telectualilor" este ridicola ....
Niste papa lapte fara experinta dar cu multe ifose.

Astia nu sunt barbati adevarati care sa fie in stare sa apere o natiune !

TANO spunea...

TAMPITA MEA PARERE E CA ALBA CA ZAPADA DE LA PREZIDABIL ESTE CROITA

Riddick spunea...

Ei... "tâmpită"... Ai şi tu o părere, cum au atâţia. Şi eu am aceeaşi părere.

Crystal Clear spunea...

Mai degraba ideea vine de la consilieri "tampiti" si preluata cu superficialitatea celui care nu mai candideaza si se gandeste la pensie

Riddick spunea...

Încep să îmi pierd iluziile vis a vis de TB.

Crystal Clear spunea...

Da, s-a plictisit sa fie presedinte.
A intrat in rutina.
Mai ales in ultimele luni parca nu mai are avant, placerea de a fi politician .A devenit un fel de robotel condus de consilieri.
Ore ce s-o fi intamplat ?
S-a indepartat si de oameni, de visele , de aspiratiile lor.
Cand este intrebat despre planurile Romaniei raspunde ca avem planurile UE.....

Crystal Clear spunea...

Prin capitulare in fata UE nu face dacat sa continue planul lui Taricea nu.
Noi inca n-am capitulat in fata UE.

Din acest moment Base nu ne mai reprezinta

Riddick spunea...

Trebuie trecut la planul B. Urgent.

Crystal Clear spunea...

Altfel ne sufocam..


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Adrian Papahagi, 2011: "Înainte de a fi români, am fost europeni. Și creștini. Ce altceva suntem decât un amestec rasial daco-romano-slavo-cuman? De ce ne temem, așadar, de Statele Unite ale Europei, de parcă am pierde mai mult decât am câștiga? De parcă acquis-ul comunitar nu prevalează deja asupra legislațiilor naționale. Acest proiect nu e nou; el a fost doar diluat pe parcurs. Este proiectul federalist al creștin-democraților care în anii 1940-50 au pus bazele Uniunii Europene. Un proiect abandonat la jumătate de drum: Parlament European, dar nu și guvern federal european. Monedă unică, fără guvernanță financiară unică. Spațiu comun de securitate, fără armată comună. A venit momentul să desăvârşim proiectul gândit de Robert Schuman, Alcide de Gasperi, Konrad Adenauer, Grigore Gafencu și alți politicieni creștin-democrați după cel de-al doilea război mondial."

 

Postări populare: